środa, 1 stycznia 2014

Zjazd w Ustroniu trwa

Sobota - warsztatów ciąg dalszy. Jacek rano uczył się robić zabawki ze sznurka: konika oraz aniołka. Warsztaty bardzo udane w przyjemnej atmosferze.


A ja rano uczyłam się naszywać aplikacje.  Bardzo fajne zajęcia. Dużo z nich wyniosłam, a pani Małgosia Stec-Adamus to wspaniała nauczycielka, która chętnie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem.
A sama tworzy wspaniałe i niepowtarzalne patchworki i nie tylko! Drugą prowadzącą zajęcia była p. Ewa Wilczak. Również szyje wspaniałe rzeczy!
Pani Małgosia dodatkowo poświęciła mi czas, żeby wytłumaczyć frywolitkę :-) odzyskałam nadzieję, że z frywolitką możemy się jeszcze polubić.


Popołudniu Jacek zgłębiał technikę scrapbooking. Szczerze mówiąc czuje się lekko nimi zawiedziony, bo więcej się po nich spodziewał. Ale kartka wyszła naprawdę fajna!



Moje popołudnie wciąż z p. Małgosią - tym razem patchwork - ręczne szycie heksagonów. Technika  w amerykańskiej stylistyce "Ogródek babci". Fantastyczna sprawa! Czasochłonne (jak wszystko) i niezwykle efektowne.
Pani Małgosi bardzo dziękuję za pomoc przy doborze materiałów do patchworku! Z pewnością uszyję, jeszcze nie wiem kiedy, ale uszyję!!! Choćbym na uszach miała stanąć ;-)















A w przerwie rzuciłam okiem na to co robi Alicja z Moniką czyli miłośniczki koronki klockowej. Niesamowicie przepiękna i czasochłonna koronka, która warta jest wspomnienia w osobnym poście (już wkrótce).





















Jutro (niedziela) raniutko opuszczamy Ustroń pełni pozytywnych wrażeń i z mnóstwem nowych umiejętności. Bardzo stęsknieni już za córeczkami i niesamowicie wdzięczni moim rodzicom, dzięki którym wyjazd był możliwy. Tata pożyczył swój samochód, a mama zajęła się dziewczynkami!
DZIĘKUJEMY!!!

2 komentarze:

  1. Relacje super !!! Czuję jakbym sama tam była :)
    Kiedy macie na to czas przy tylu zajęciach??? :)))
    A tacy rodzice to skarb !!!! sama takich mam i teraz jako babcia staram się być tak pomocna moim dzieciom :)
    Podglądam Wasze prace regularnie i z ciekawością czekam na "zakręcone" rezultaty :))
    Ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy i zapraszamy do oglądania :-)

    OdpowiedzUsuń