środa, 9 kwietnia 2014

Dramatic SuperDuo Bracelet od Smadar Grossman

Tutorialowe ze mnie zwierzę,
we własne siły niezbyt wierzę,


często tutkami się posługuję,
a imię autora zawsze cytuję :-)


Oby to także Wasza była zasada,
inaczej postępować po prostu nie wypada.


Wierszyk ten powstał na bazie własnych obserwacji oraz często toczących się dyskusjach na koralikowym forum facebookowym dotyczących inspirowania się czy kopiowania prac innych osób. Niezwykle często spotykany proceder. Zdarza mi się znajdować na różnych blogach, zdjęcia przedmiotów ewidentnie zrobionych na bazie tutoriali, jednak o autorze czy nawet źródle inspiracji nie ma nawet słowa. Szkoda.


Ta bransoletka, to już druga wypleciona na podstawie tutorialu Dramatic SuperDuo Bracelet od Smadar Grossman. Zmodyfikowałam trochę wykończenie brzegów, zwęziłam bransoletkę nieco również. SD to Pastel Petrol, przepiękny kolor. Pozostałe koraliki to Toho Nickel w rozmiarach 8o i 15o.





3 komentarze:

  1. Zgadzam się w pełni z morałem wierszyka: cytowanie źródła inspiracji to podstawowa zasada beadingowego savoir-vivre. A bransoletka zrobiona przez Olę bardzo mi się podoba :-) HH

    OdpowiedzUsuń