środa, 1 stycznia 2014

Nasze prace

Prace powstałe na Zjeździe w Ustroniu:


Szydełkowy kot



Decoupage'owy obrazek 



Kot klamkowiec (w lewym rogu na lampce) trafił do kociej kolekcji mojej mamy. 

 




Kurs podstaw biżuterii - od teraz Jacek sam wykańcza swoje prace :-)




Frywolitka, która okazała się nie tak trudna jak początkowa zakładałam...



Jackowy konik ze sznurka




i aniołek z włóczki


Jabłuszko naszyte tradycyjną metodą ręcznej aplikacji.



Scrapbooking - karta 




Ręcznie szyte heksagony


4 komentarze:

  1. Cieszę się, że znalazłam Wasz blog! Byłam na warsztatach z podstaw biżuterii. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle technik na jednych warsztatach? Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stwierdziłam, że jak już się telepiemy przez pół Polski, to weźmiemy jak najwięcej zajęć na Zjeździe (a do wyboru było kilkadziesiąt!!!) Szczerze mówiąc, ja chyba tylko z patchworkiem poeksperymentuje...
    Pozdrawiamy,
    OiJ

    OdpowiedzUsuń