wtorek, 8 lipca 2014

"Twisted star"

"Twisted Star" od Eridhan Creation to już ostatni z serii twisted peyote (po "Desert Rose", "Twisted Triangle" oraz "Polaris"). Ten najbardziej  przypadł mi do gustu. Rozmiarami najmniejszy (mozna zrobić również większą wersję) i bardzo zgrabny i proporcjonalny. Tym razem nie będzie jednak biżuterią, choć pięknie wyglądałby jako broszka lub przypinka do włosów. Będzie częścią większego projektu, który światło dziennie ujrzy za kilka miesięcy. Stąd wynikła również kolorystyka gwiazdki :-) Kto się domyśla co to będzie - ręka w górę ! ;-)


6 komentarzy:

  1. Może to coś ślubnego będzie??? Kolory piękne. Nie pomyślałabym, żeby takich użyć ... Ale chyba podpatrzę i też takich użyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź, ale niestety nie, nie ślubne ani nie komunijne :-)
      Śmiało używaj :-) U mnie: TT Opaque white, i na ostatnie dwa rzędy - TT SL Black Diamond; Toho 8o i 15o to SLF Crystal, 11o SLF Black Diamond.
      Pozdrawiam,
      O.

      Usuń
    2. Dzięki na pewno skorzystam :)

      Usuń
  2. Ale z takich zakręconych jest jeszcze "Windmill" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie, dopiero jak powiedziałaś to spojrzałam do sklepu na Etsy! Też fajny jest. Z pewnością wplotę. Dzięki za info.
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz - ja już go zakupiłam i też mam zamiar go wypleść :)

      Usuń