niedziela, 9 marca 2014

Skrętny komplecik

Bransoletkę podarowałam cioci Heni na gwiazdkę zeszłego roku. Tak przypadła jej do gustu, że poprosiła o naszyjnik. Użyłam  Toho 11o Metallic Iris Brown oraz Silver-Lined Milky Lt Jonquil. Naszyjnik ma 53 cm długości. Mam nadzieję, że dobrze się będzie nosiło :-)


Pozytywnie zaskoczona jestem stanem końcówki wklejonej do bransoletki. Mimo, iż zamontowana ponad rok temu, nie zmieniła koloru. Jest jak nowa! Niestety nie mam pozytywnych doświadczeń z większością półfabrykatów, zarówno tymi w kolorze srebrnym jak i złotym. Często i po niedługim okresie użytkowania kolor się ściera lub czernieje. Sposobem na to jest zabezpieczanie końcówek bezbarwnym lakierem. Robię tak od pewnego czasu, ale w dalszym ciągu nie wiem czy w znaczący sposób przedłuża to żywotność półfabrykatów.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz