czwartek, 20 marca 2014

a la Nunn Design

Muszę przyznać, że na chwilę odpoczęłam od koralików. A to decoupage, a to filc, a koraliki cierpliwie czekały. No i doczekały się. Kilka postów temu pisałam o bazach Nunn Design. O istnieniu ich odpowiedników dostępnych w Polsce dowiedziałam się od Weraph. Postanowiłam sprawdzić jak wyglądają te z tego sklepu. No i jestem pozytywnie zaskoczona jakością wykonania. Niestety są ciut węższe - 5 TT w rzędzie wpasowuje się między lekko uniesione brzegi. W Nunn Design - 6 TT.  Bazy dostępne są w sklepie hurtowym, ale nie trzeba robić zamówienia za 350 zł, jak jest to napisane na stronie sklepu. Trzeba dopłacić 20 zł za przygotowanie przesyłki i można zrobić zamówienie na mniejszą kwotę. Żałuję, że dostępny jest tylko kolor srebrny. Baza wykonana jest ze stali nierdzewnej (ta od Nunn Design jest posrebrzana).




Wiadomość z ostatniej chwili: bazy są do kupienia w sklepie Kadoro.pl!







5 komentarzy: