czwartek, 16 maja 2013

Tile po raz pierwszy

Ta bransoleta różni się od tych, które robiłam do tej pory, a wraz z jej powstaniem koraliki nabrały dla mnie nowego wymiaru. Fantastycznie się ją robiło na podstawie tutorialu Tauriel zakupionego w sklepie z bardzo fajnymi tutorialami. Instrukcja "wiosna" napisana jest niezwykle prosto i przejrzyście, zdjęcia kolejnych etapów również ułatwiają plecenie bransoletki. Po raz pierwszy wykorzystałam dwudziurkowe Tile i z pewnością jeszcze będę ich używać.
Moja wersja kolorystyczna powstała z tego co miałam pod ręką, bo ja w gorącej wodzie kąpana jestem i nie mogłam doczekać się przesyłki z kolejnymi Tilami i Super Duo. Kolejne kolorystyczne odmiany tej bransoletki zamieszczę po weekendzie (o ile dojdzie przesyłka).
Monice raz jeszcze dziękują za świetne zdjęcia :-)

Do wykonania tej bransolety wykorzystałam:
Tile 6 mm Opaque Picasso Lt Beige
Super Duo Dark Bronze
Toho 11o Opaque Lustered Dark Beige
Toho Treasure Iris Brown





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz