niedziela, 17 stycznia 2016

Przygody z drutami c.d.

Akurat kiedy zabrałam się za dzierganie, w kioskach pojawił się pierwszy numer pisma z kolekcji: "Robótki na drutach". Załączone do niego zostały druty oraz włóczka w dwóch kolorach- do wykonania pierwszych elementów na  patchworkową narzutę. Każdy z kwadratów ma być robiony innym ściegiem, które wyjaśniane będą w kolejnych numerach kolekcji. Moje dwa pierwsze kwadraty na narzutę już zrobione. Z niecierpliwością czekam na środę i kolejny numer pisemka. Nie wiem jak długo potrwa moja przygoda z drutami, więc na prenumeratę się nie zdecydowałam. W sumie to jednak byłby spory wydatek. Pierwszy numer (na zachętę) kosztował 5 zł, drugi już będzie za 10 zł, a kolejne za 20 zł (w prenumeracie za 15 zł). Projekty w pierwszym numerze ciekawe i proste, dobrze opisane czyli takie jakie powinny być dla początkujących. Jednak wyjaśnienia opisujące samo dzierganie (nabieranie oczek, przerabianie ich) już takie nie są. Pomocne mogą okazać się filmy instruktażowe na stronie wydawcy.  Chociaż raczej nie dla leworęcznych. Tym polecam polecam książkę "Nauka dziewiarstwa ręcznego"
Można ją kupić na Allegro za kilka złotych. Muszę przyznać, że sporo mi rozjaśniła w głowie, bo obrazki i opisy uważam za bardzo czytelne. Po jednej stronie dla leworęcznych, a po drugiej dla praworęcznych.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz